ژیرو در مسیر تبدیل شدن به آقای گل تاریخ فرانسه

ژیرو در مسیر تبدیل شدن به آقای گل تاریخ فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی فرانسه با نتیجه 4 بر 2 سوئد را در هفته ششم از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا شکست داد. فرانسوی ها پیش از این دیدار با پیروزی 1 بر 0 مقابل پرتغال، صعود خود به دور بعدی رقابت‌ها را قطعی کرده بودند و اکنون در یک بازی تشریفاتی با 4 گل حریف خود را بدرقه کردند. الیویه ژیرو در این بازی خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، مرحله بعدی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در پاییز سال آینده برگزار خواهد شد و فرانسه صعود خود را به آن قطعی کرده است. تنها چهار تیم در مرحله پایانی حاضرند. الیویه ژیرو در حال حاضر عملکرد خوبی در تیم ملی فرانسه دارد. در واقع او پس از اینکه کریم بنزما توسط دیدیه دشان و فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد، تبدیل به مهاجم فیکس این تیم شده و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است. او در جام جهانی 2018 که به قهرمانی فرانسه ختم شد به طور ثابت در ترکیب خروس ها حاضر بود و در قهرمانی کشورش تاثیر گذار بود.

او اکنون در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلزن ملی تاریخ فرانسه است. ژیرو با دو گلی که مقابل سوئد به ثمر رساند به رکورد 44 گل ملی رسید و فقط تیری آنری با 51 گل بالاتر از اوست.

1470