شوک به رئال مادرید: مصدومیت واران و راموس در بازیهای ملی

شوک به رئال مادرید: مصدومیت واران و راموس در بازیهای ملی

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در دقیقه 43 بازی مقابل آلمان در لیگ ملت های اروپا از زمین خارج شد. کاپیتان رئال مادرید احساس درد داشت و به همین خاطر از زمین خارج شد و جای خود را به اریک گارسیا داد.

به گزارش فوتبالی، البته این تنها مشکل زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای بازی شنبه مقابل ویارئال نیست چرا که رافائل واران هم به علت مصدومیت در بازی مقابل سوئد از زمین خارج شد.

راموس در بازی دوستانه مقابل هلند استراحت کرد و بعد از آن مقابل سوئیس بازی کرد که شب بدی داشت و دو پنالتی را از دست داد. در مقابل آلمان و در حالی که اسپانیا با نتیجه سه بر صفر پیش بود، راموس از زمین خارج شد. از سویی واران هم دچار مصدومیت است. میلیتائو دیگر مدافع میانی رئال مادرید به کرونا مبتلاست و تنها گزینه رئال مادرید ناچو فرناندز است که پس از مصدومیتی یک ماهه به تازگی به تمرینات برگشته و مشخص نیست که آماده بازی شنبه مقابل ویارئال در لاسرامیکا باشد یا نه.

رئال مادرید بعد از بازی مقابل ویارئال جدال بسیار مهمی مقابل اینتر در مرحله گروهی چمپیونزلیگ دارد که به نباختن در این بازی برای صعود نیاز دارد. رئال مادرید از سه بازی اول مرحله گروهی چمپیونزلیگ فقط چهار امتیاز کسب کرده است.

4125