نحوه جالب چرت زدن نیمار؛ همراه با ماسک اکسیژن!

نحوه جالب چرت زدن نیمار؛ همراه با ماسک اکسیژن!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به خاطر اتفاقی در بیرون از زمین فوتبال خبرساز شده است. در حقیقت بازیکن برزیلی اخیرا به خاطر رابطه مخفیانه و هشت ماهه خود با گابیلی خواننده پاپ برزیلی خبر داده بود و روز سه شنبه نیز با انتشار تصویری عجیب توچهات را جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پی اس جی تصویری از خودش برای هوادارانش قبل از چرت زدن منتشر کرده است و اتفاق عجیب این جاست که این مهاجم از ماسکی که به نظر می رسد به اکسیژن وصل شده، استفاده کرده است. بازیکن برزیلی در توصیف این تصویر از عبارت "زمان چرت زدن" استفاده کرده است.

در حال حاضر کسی نمی داند که آیا نیمار از این روش به عنوان روشی معجزه آسا برای بهبود دستگاه تنفسی بدن خود استفاده می کند یا این هم روشی جدید برای ریکاوری از مصدومیت است اما به هر صورت این مهاجم باز هم با انتشار تصویری توجهات را به خود جلب کرده و سوالات زیادی را برای هوادارانش ایجاد کرده است. نیمار که به علت مصدومیت در بازیهایس ملی حضور پیدا نکرد  در این تصویر همچنین از کلاه استفاده کرده که به نظر می رسد به علت سرمای هوا در محل عکس گرفتن باشد اما برخی از هوادارانش با شوخی و کنایه از او پرسیده اند که چطور ممکن است که با کلاه بخوابد!

4125