روبرتو باجو: گواردیولا بهترین سرمربی است

روبرتو باجو: گواردیولا بهترین سرمربی است

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو باجو، ستاره سابق یوونتوس، میلان، اینتر و تیم ملی ایتالیا، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که اگر در حال حاضر فوتبال بازی می‌کرد، دوست داشت با پپ گواردیولا کار کند. دوران حرفه‌ای این بازیکن در سال 2004 به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، باجو در گفتگو با نسخه ایتالیایی مجله Vanity Fair  گفت:" فوتبال همیشه برای بازیکنان هست و خواهد بود. بهترین مربیان کسانی هستند که این مسئله را تشخیص می دهند و می دانند چگونه با بازیکنان با صداقت رفتار کنند ، می دانند چگونه با آنها صحبت کنند ، چگونه احترام بگذارند و در مورد مسائل فنی بحث کنند. من دوست دارم با چنین مربی‌ای کار کنم. با مطالعه می توانید در مورد تاکتیک ها اطلاعات کسب کنید ، اما یافتن ویژگی های انسانی دشوارتر است. من فکر می کنم مربی فعلی که دوست داشتم در تیمش بازی کنم ، گواردیولا است. به نظرم او بهترین است."

او در ادامه در مورد شرایط خودش گفت:"هنوز هم در قلب مردم جایگاهی دارم ، این بزرگترین نتیجه ای است که هر ورزشی می تواند بدست آورد. ارائه ارزشهای مثبت ، دادن لحظات شادی ، این‌ها بیش از گرفتن یک نتیجه در زمین ارزش دارد ، زیرا گاهی اوقات نتایج می توانند با بدشانسی تغییر شکل دهند. این بدان معنا نیست که در پایان روزی که همه ما برای پیروزی بازی می کنیم ، جام ها مهم نیستند ، اما این تنها چیزی نیست که وجود دارد."

1470