اشتباه عجیب پوگبا روی گل اول سوئد مقابل فرانسه

اشتباه عجیب پوگبا روی گل اول سوئد مقابل فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد به خاطر عملکرد بحث برانگیز خود در شروع فصل انتقادهای زیادی را تحمل کرده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد شروع فصل خوبی نداشته اند اما به طور ویژه پوگبا انتقادهای زیادی را تحمل کرده است. هافبک فرانسوی تمرکز کافی را در بازیها ندارد و به نظر می رسد که  نتوانسته در جریان بازیها جا بیافتد و تغییر اب و هوا و حضور در تیم ملی فرانسه نیز نتوانسته شرایط او را عوض کند. 

در این فصل پوگبا با اشتباهات خود در دو شکست مقابل تاتنهام و آرسنال به حریفان پنالتی  داده است اما به نظر می رسد که عملکرد ضعیفش به بازیهای ملی هم کشیده شده است. سوئد در دقیقه چهارم بازی پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا 21-2020 عامل اصلی دریافت گل بود. در حقیقت این بازیکن در مقابل ویکتور کلائسون عملکرد ضعیفی داشت.

در این صحنه بعد از ارسال توپ توسط سوئدی ها به محوطه جریمه فرانسه، پوگبا برای دفع توپ به نوعی پاس به عقب داد که این توپ روی پای بازیکن سوئد افتاد اما پوگبا نه تنها تلاشی برای برگرداندن توپ نداشت بلکه کاملا بی خیال بود و به کلاسن اجازه داد تا او را دریبل بزند و گلزنی کند. البته فرانسه با گلهای ژیرو و پاوارد به بازی برگشت و مغلوب نشد  اما بدون تردید این صحنه برای یک بار دیگر نشان داد که کیفیت بازی پوگبا به شدت افت کرده و با سالهای اوج فوتبالش فاصله زیادی دارد.

4125