بازیکن سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا به کرونا مبتلا شد

بازیکن سابق اتلتیکو مادرید و بارسلونا به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی - آردا توران، هافبک سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید که در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای در لیگ ترکیه توپ می‌زند، به بیماری کرونا مبتلا شده است. او اکنون در قرنطینه به سر می‌برد و باید دو هفته را به همین ترتیب سپری کند تا پس از آن مجددا از او تست گرفته شود و اگر بهبود یافته بود به میادین و تمرینات تیمش باز خواهد گفت.

به گزارش فوتبالی، این روز ها بسیاری از بازیکنان فوتبال به بیماری کرونا دچار شده‌اند. از مشهور ترین بازیکنانی که به تازگی کرونا گرفته‌اند می‌توان به لوئیس سوارز، محمد صلاح و محمد الننی اشاره کرد. آردا توران را هم می‌توان به این لیست اضافه نمود. بازیکنانی مانند نیمار، کیلیان امباپه، زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو هم به بیماری کرونا دچار شده بودند اما از آن بهبود یافته و به شرایط ایده‌آل خود بازگشتند. ویروس کرونا تاثیرات گسترده‌ای را روی فوتبال گذاشته است؛ از تعطیلی و به هم ریختن برنامه بازی‌ها در فصل گذشته تا سرایت به ستارگان فوتبال در این فصل.

آردا توران که در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به گالاتاسرای رفته بود، در مورد پیوستن به این تیم گفته بود:"حتی وقتی که به بارسلونا پیوستم هم این قدر خوشحال نبودم."

1470