بازگشت اتوئو به فوتبال با لیگ دسته سه اسپانیا؟

بازگشت اتوئو به فوتبال با لیگ دسته سه اسپانیا؟

خبرگزاری فوتبالی - ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی اسبق بارسلونا شاید در سن 39 سالگی به شکل غیرمنتظره ای به فوتبال برگردد.

به گزارش فوتبالی، اتوئو در سپتامبر 2019 پس از حضور در لیگ قطر از فوتبال ابراز بازنشستگی کرد اما حالا شایعاتی در مورد حضورش در تیم راسینگ مورسیا در لیگ دسته سه اسپانیا مطرح شده است. مورسیا فصل گذشته به لیگ دسته سه اسپانیا صعود کرد که سرمایه گذاران خارجی این تیم امیدوار هستند که بتوانند کار جذب این بازیکن که سه دوره فاتح چمپیونزلیگ شده را نهایی کنند.

در حقیقت مالکان راسینگ مورسیا در تلاش هستند تا بازی کوپا دل ری میان رئال مادرید و لوانته در امارات برگزار شود تا بتوانند از نظر مالی، بودجه کافی را برای خرید  ستاره ای نظیر اتوئو به دست بیاورند. موریس پانیلو، مدیر ایتالیایی این باشگاه گفته است:" باید بگویم که شانس خرید اتوئو توسط تیم ما در حال حاضر 50-50 است. هفته آینده مشخص می شود که آیا می توانیم اتوئو را بخریم یا نه. در غیر این صورت نقشه ثانویه ای داریم. ما چندین سرمایه گذار در مکزیک و امارات داریم که می توانند هزینه این انتقال را تامین کنند."

اتوئو هفته گذشته با تصادف رانندگی شدید خود در کامرون خبرساز شده بود که البته بعد از آن در پیامی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که حال خوبی دارد و مشکلی برای شایجاد نشده است.

4125