عکس؛ تیپ خاص و جالب دروازه‌بان سابق بارسلونا به عنوان سرمربی

عکس؛ تیپ خاص و جالب دروازه‌بان سابق بارسلونا به عنوان سرمربی

خبرگزاری فوتبالی - ویکتور والدز، دروازه‌بان اسبق بارسلونا، که سال‌ها در لالیگا حضور داشت و در دوران بازیگری‌اش همه او را با پیراهن بارسلونا به خاطر می‌آورند، پس از پایان دوران حرفه‌ای خود به مربیگری روی آورده. او ابتدا در مقطعی مربی تیم های رزرو بارسلونا بود اما پس از آن راهی باشگاهی دیگر در لیگ‌های دسته‌های پایین تر اسپانیا شد و در آنجا مشغول سرمربی گری است.

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان پیشین بارسلونا در دوران حضورش در نیوکمپ به افتخاراتی از قبیل شش قهرمانی در لالیگا، شش سوپر جام اسپانیا، سه لیگ قهرمانان و دو کوپا دل ری دست یافت. والدز پیش از این در تیم های پایه مورتالاز و بارسلونا مربیگری کرده است و اکنون و از ابتدای فصل 2020/21 هدایت تیم یو ای هورتا را در سطح چهارم فوتبال اسپانیا بر عهده دارد و نکته جالبی که وجود دارد این است که او همواره با تیپی خاص در تمرینات تیمش حاضر می‌شود.

ویکتور والدز

والدز کار سختی در این باشگاه دارد چرا که بیماری کرونا بر مشکلات مالی باشگاه کم بضاعتی همچون هورتا افزوده است. والدز سعی می‌کند با پرستیژی بالا در تمرینات تیمش حاضر شود تا بتواند به رشد این تیم کمک کند.

ویکتور والدز

باشگاه یو ای هورتا که مربوط به ایالت کاتالونیا و شهر بارسلوناست، در حال حاضر در لیگا ترسای اسپانیا توپ می‌زند و والدس می‌خواهد این تیم را به سطوح بالاتر برساند.

1470