نقشه سویا برای خرید دو ستاره لیگ فرانسه به صورت رایگان

نقشه سویا برای خرید دو ستاره لیگ فرانسه به صورت رایگان

خبرگزاری فوتبالی - هر چند که در این تابستان سویا هیچ خریدی را از بازار فرانسه نداشت اما این تیم همچنان شرایط خرید از این لیگ را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، مونچی مدیر ورزشی سویا حالا شرایط خرید دو ستاره لیگ فرانسه یعنی درکسلر و تووان را به صورت رایگان در تابستان 2021 دنبال می کند. سایت فرانسوی اسپورت گزارش داده است که سویا با نزدیکان هر دو مهاجم در مورد جذبشان تماس گرفته است.

قرارداد درکسلر و تووان با پی اس جی و مارسی در تابستان به اتمام خواهد رسید و بر اساس قوانین از ماه ژانویه می توانند آزادانه با باشگاه های بعدی خود مذاکره کنند. به نظر می رسد که در حال حاضر سویا به جدی ترین مشتری برای هر دو بازیکن تبدیل شده است.

درکسلر تا کنون چندین بار مورد توجه باشگاه های لالیگا قرار گرفته بود اما به نظر می رسد که احتمال حضورش در لالیگا جدی تر است و از سویی تووان می تواند در تابستان 2019 راهی سویا شود. مونچی مدیر ورزشی سویا که تخصص ویژه ای در جذب بازیکنان مختلف با کمترین هزینه ممکن دارد حالا در نظر دارد که با دو ستاره لیگ فرانسه تیمش را تقویت کند. درکسلر ترجیح می دهد که دقایق بیشتری داشته باشد و به نظر می رسد که زیر نظر لوپتگی در سویا شانس بیشتری نصیبش خواهد شد.

4125