روستایی: نیمکت فایده ندارد، قرضی جدا می‌شوم

روستایی: نیمکت فایده ندارد، قرضی جدا می‌شوم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن پرسپولیس مدعی شد برای تجربه بازی بیشتر به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، امیر روستایی بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس اکنون به دنبال انتقال قرضی است تا فضای بازی بیشتری را به خود اختصاص دهد. این بازیکن درباره اینکه به دنبال انتقال قرضی به پیکان است گفت: صحبت‌هایی که طی دو روز اخیر شده، مثبت بوده و حالا تا امشب یا فردا صبح همه چیز مشخص خواهد شد.

وی درباره صحبتی که با گل محمدی در اینباره داشته گفت: قبلا صحبت کرده بودیم و باید ببینیم طی دو روز آینده چه خواهد شد. من عضو باشگاه پرسپولیس هستم و اگر بخواهم بروم قرضی می روم و فسخ قرارداد نمی کنم. دوست دارم بازی کنم و شرایط خوبی به دست بیاورم و دوباره برگردم.

روستایی درباره اینکه در نهایت چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت گفت: همانطور که گفتم همه چیز طی ساعات باقیمانده تا نقل و انتقالات مشخص خواهد شد. مقصد من پیکان است و احتمال اینکه تغییر داشته باشد نه. صحبت درباره معاوضه را من نمی توانم بگویم و باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

وی درباره اینکه از سوی یحیی زیاد به کار گرفته نشد گفت: من ناامید نشدم و اگر اینطور بودم به صورت قطعی جدا می شدم. من تا نیم فصل بیشتر در اردوی تیم امید بودم. حالا تصمیم گرفته شده تا به صورت قرضی جدا شوم و بازی بیشتری انجام دهم و نیمکت فایده ندارد!

7474