کازورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می‌شود

کازورلا: ژاوی روزی سرمربی بارسلونا می‌شود

خبرگزاری فوتبالی – هافبک تیم السد به تمجید از سرمربی‌ تیمش پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، سانتی کازورلا در گفت و گو با سایت فیفا گفته: بدون هیچ شکی ژاوی یک مربی بزرگ است. من با او در رابطه با کارهای روزمره هم صحبت می‌‌کنم. او  کیفیت لازم برای رهبری را به عنوان بازیکن داشته و حالا هم به عنوان مربی دارد. او به عنوان مربی گام‌های بلندی برداشته و فلسفه خودش را دارد. فکر می‌‌کنم او روزی مربی بارسلونا می‌شود اما این تصمیم مربوط به خود اوست و او خواهد دانست که زمان مناسب برای قدم بعدی کی خواهد بود.

کازورلا در ادامه افزود: اگرچه ژاوی مانند پپ محصول لاماسیا است اما کپی و نسخه برابر اصل گواردیولا نیست. او هم شیوه مربیگری متفاوتی دارد و هم تاکتیک‌های متفاوت‌تری. بنابراین من مطمئن هستم که او مربی بزرگی می‌شود. همه ما برای این مسئله باید صبر کنیم.

کازورلا که هم اکنون در تیم السد زیر نظر ژاوی بازی می‌کند گفته: ژاوی بازیکن بزرگی است و تمام دنیا دیده‌اند که او در تیم ملی و بارسلونا چه کاری انجام داده است. او یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ است و این مسئله را با نمایش‌هایش و اتفخاراتی که کسب کرده نشان داده است. بازی زیر نظر او در تیم السد فوق‌العاده است. او کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و جاه طلبی زیادی دارد. فکر می‌‌کنم همه ارزش کارهایی که او انجام داده‌اند را می‌دانند.

1101