کولاروف کرونا گرفت؛ غیبت در بازی مقابل رئال مادرید؟

کولاروف کرونا گرفت؛ غیبت در بازی مقابل رئال مادرید؟

خبرگزاری فوتبالی – الکساندر کولاروف به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبری که رسانه گازتا دلو اسپورت منتشر کرده، الکساندر کولاروف، مدافع صربستانی تیم اینتر به کرونا مبتلا شده است. باشگاه اینتر اعلام کرده آخرین تست کرونای الکساندر کولاروف که اخیرا از بازی‌های ملی برگشته مثبت است و او به کرونا مبتلا شده. او علائمی ندارد اما اکنون پروتکل‌های مورد نیاز را رعایت خواهد کرد.

کولاروف یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی صربستان است اما از لحظه‌ای که به اردوهای ملی پا گذاشت باشگاه اینتر به شدت در صدد دریافت مجوز بازگشت او به ایتالیا بودند. اینتری‌ها به شدت از مصدومیت بازیکنان‌شان در اردوهای ملی خسته  شده‌ بودند و حتی به فدراسیون فوتبال صربستان فشار می‌آوردند که به هیچ وجه کولاروف نباید در دیدار مقابل اسکاتلند به میدان برود. نکته جالب اینجاست کولاروف نه تنها در بازی ۵ روز پیش مقابل اسکاتلند که حتی در بازی بعد از آن مقابل مجارستان هم به میدان نرفت اما حالا که به شهر میلان برگشته کرونا گرفته است.

کولاروف البته اولین کرونایی تیم اینتر نیست و این باشگاه در چند وقت اخیر شاهد ابتلای بازیکنانی چون اشکرینیار، باستونی، رادو،‌ ناینگولان، یانگ و گالیاردینی بوده. حالا هم با توجه به ابتلای کولاروف ۳۵ ساله به کرونا باید دید کونته برای پر کردن جای خالی او چه تمهیدی می اندیشد. کولاروف احتمالا بازی مقابل رئال مادرید که هفته آینده برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

1101