اسطوره باشگاه میلان: زلاتان مثل رود گولیت و فان باستن است

اسطوره باشگاه میلان: زلاتان مثل رود گولیت و فان باستن است

خبرگزاری فوتبالی – فرانکو باره‌سی، اسطوره تیم میلان به تمجید از زلاتان پرداخته و او را با فان باستن و گولیت مقایسه کرده است.

به گزارش فوتبالی، فرانکو باره‌سی در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت گفته: کارهایی که زلاتان می‌تواند انجام دهد فوق‌العاده است. او می‌تواند به هم تیمی‌هایش هم این توانایی را انتقال دهد. ذهنیت او هنوز مانند یک بازیکن ۲۰ ساله است و این مسئله قابل باور نیست.

باره‌سی در ادامه گفته: در دورانی که من بازی می‌کردیم هم‌تیمی‌هایی داشتم که به این اندازه قوی بودند. مارکو فان باستن و رود گولیت چنین کیفیتی داشتند. قدرت فیزیکی، شخصیتی آن‌ها مانند زلاتان بود. ایبرا مانند آن بازیکنان در حال  رقم زدن تفاوت‌ها است. از لحاظ فیزیکی و جسمی او آماده است و از نظر ذهنی هم می‌خواهد همه را متعجب و شگفت زده کند. فقط خود اوست که می‌تواند هنگامی که زمانش فرا رسید از فوتبال را کنار بگذارد و بگوید دیگر بس است.

خود زلاتان البته در این رابطه پیشتر گفته: احساس تکامل بیشتری دارم و تجربه‌ام هم افزایش پیدا کرده. زمانی که جوان هستید می‌تواند هنوز رشد کنید. زمان زیادی را خرج یادگیری می‌کنید. حالا من احساس کامل بودن می‌کنم. اگر این شرایط را در ۲۰ تا ۳۰ سالگی داشتم کسی جلودار من نبود هرچند که هنوز هم نمی‌توانند من را متوقف کنند!

1101