سرمربی تیم ملی آرژانتین: مهم‌ترین مسئله این است که مسی مشکلی ندارد

سرمربی تیم ملی آرژانتین: مهم‌ترین مسئله این است که مسی مشکلی ندارد

خبرگزاری فوتبالی –  لیونل اسکالونی، سرمربی تیم آرژانتین از عملکرد مسی در تمرینات راضی است.

به گزارش فوتبالی، بامداد فردا تیم آرژانتین در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف پرو می‌رود. آرژانتینی‌ها هم اکنون با ۷ امتیاز از ۳ بازی در رده دوم پس از برزیل قرار گرفته‌اند. اسکالونی، سرمربی آرژانتینی‌ها پیش از این دیدار از آمادگی مسی تمجید و درباره خداحافظی ماسکرانو هم صحبت کرده است.

اسکالونی در جدیدترین گفت و گوی خود پیش از این دیدار درباره مسی گفته: از لحاظ سطح عملکرد، لئو در بازی قبل، بازی نمایش خوبی داشت. مسی را آماده می‌بینم و او مشکلی ندارد. این مهم‌ترین مسئله است.

اسکالونی در ادامه گفته: خداحافظی ماسکرانو؟ می‌خواهم آن را با اهمیت بدانم. او خداحافظی کرده و زندگی جدیدش آغاز شده است. برای او یک آغوش بزرگ می‌فرستم. او یکی از نمادهای فوتبال آرژانتین بود و من برای او در هر کاری که مانند دوران بازی اش در انجام آن اشتیاق داشت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

ریکاردو گارکا، سمربی تیم پرو هم پیش از دیدار مقابل تیم ملی آرژانتین گفته: ما از قدرت تیم رقیب آگاهی داریم و این بازی برای ما یک چالش است تا قدرت‌مان را مقابلشان محک بزنیم. آرژانتین تنها مسی نیست و آن‌ها بازیکنان خوب زیادی در تمام خطوط دارند. باید مقابل آن‌ها نمایش خوبی داشته باشیم.

1101