سوال روز/ شکوری از پروین رخصت گرفت؟

سوال روز/ شکوری از پروین رخصت گرفت؟

خبرگزاری فوتبالی- چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ابراهیم شکوری جلسه ای با علی پروین برگزار کرده و از پروین برای حضور در پرسپولیس رخصت گرفته است. خبری که از سوی پروین خیلی زود تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، برخی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از علی پروین روی خروجی خود قرار دادند که از برگزاری جلسه میان او و ابراهیم شکوری اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد و حتی مدعی شده بود که اصلا شکوری را ندیده است اما امروز یکی از رسانه ها به افشای ابعاد جدیدی از این جلسه پرداخته و به جزئیات آن اشاره کرده است. 

گفته می شود این جلسه با درخواست ابراهیم شکوری که قصد رخصت گرفتن از علی پروین را داشت و در دفتر پروین که در غرب تهران قرار دارد برگزار شد.

 در آن روز که شکوری در دفتر پروین حاضر شد علاوه بر خودش و پروین چند نفر دیگر از نزدیکان پیشکسوت قرمزها هم حضور داشتند. ظاهرا شکوری به یکی از افراد مشترک میان خودش و پروین اعلام کرده که این جلسه که جنبه خصوصی داشت نباید رسانه ای می شد و به نوعی از مطرح شدن جزئیات این جلسه دلخور شده است، معاون اجرایی پرسپولیس همچنین به یکی از نزدیکان علی پروین گفته اگر حرفی با رسانه‌ها در این خصوص نزده به دلیل ارادت به علی پروین است که او را بزرگ پرسپولیس می‌داند.

سعید شیرینی مدیر شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس هم که یکی از حاضران در این جلسه بوده با تایید برگزاری این جلسه گفته است: "این نشست برگزار شد و آقای شکوری برای رخصت گرفتن پیش علی آقا آمد. ایشان هم از سختی‌های کار در پرسپولیس صحبت کرد و در یک فضای دوستانه برخی از نصیحت‌ها را به شکوری گوشزد کرد."

7655