روزهای سخت توز به دلیل حال پدر؛ بین دو نیمه اشک می‌ریزد!

روزهای سخت توز به دلیل حال پدر؛ بین دو نیمه اشک می‌ریزد!

خبرگزاری فوتبالی – کارلوس توز دوران سختی را می‌گذراند. سلامتی پدر او با مشکل مواجه شده و او به همین دلیل شرایط خوبی در بازی‌های بوکاجونورز ندارد. توز اعلام کرده در بازی روز گذشته بوکا مقابل تالرز بین دو نیمه نتوانسته خود را کنترل کند و اشک ریخته است.

به گزارش فوتبالی، توز در جدیدترین گفت و گوی خود در این رابطه گفته: خیلی سخت است. حس پیچیده‌ای دارم. برای مدتی حس خوبی پیدا می‌کنم و در بین دو نیمه اشک می‌ریزم. شرایط بسیار سختی است. نمی‌توانم آن را توضیح دهم. آسان نیست. روز جمعه و شنبه پدرم را دیدم و سپس مجبور بودم فوتبال بازی کنم. نمی‌دانم از کجا قدرت می‌گیرم. من به لطف هواداران و خانواده‌ام قوی هستم. اگر از خودم لذت نمی‌بردم حالا در خانه نشسته بودم.

هواداران تیم بوکا با در دست داشتم پرچمی از توز و خانواده اش حمایت کردند که خود توز هم از این بابت از آن‌ها تمجید می‌کند. توز گفته: مشاهده آن پرچم قلبم را پر از احساس کرد. روحم را هم مملو از احساس کرد. آن‌ها کسانی هستند که من را حمایت می‌کند. خانواده‌ من، هواداران بوکاجونیورز، هم تیمی‌ها و مربیان در حال کسب اطمینان از این مسئله هستند که من خرد نشوم و به جنگیدن ادامه دهم. هر زمان که به زمین مسابقه وارد می‌شوم می‌دانم که آن‌ها من را می‌بینند و من نمی‌توانم آن‌ها را ناامید کنم.

1101