واکنش وکیل «رونالدوی جدید» به خبر پیشنهاد رئال مادرید، بایرن مونیخ و میلان

واکنش وکیل «رونالدوی جدید» به خبر پیشنهاد رئال مادرید، بایرن مونیخ و میلان

خبرگزاری فوتبالی - دومینیک سوبوسلای بازیکن 20 ساله ردبول سالزبورگ این روزها به ستاره فوتبال دنیا تبدیل شده و نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. این بازیکن اخیرا گل مهمی را به ثمر رسانده که به صعود مجارستان به یورو 2021 کمک کرده است و آرسنال،  رئال مادرید، بایرن مونیخ و میلان به صورت جدی شرایط جذب وی را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، استرهازی ماتیاس، وکیل سوبوسلای حالا در مورد شرایط موکلش صحبت کرده و در مصاحبه با سایت مجارستانی دیجی اسپورت گفته است:" شرایط کنونی به شکلی است که  حالا وقتی که سوبوسلای به صورت مداوم بازیهای خوبی را انجام می دهد، شایعات قوی تر می وشند. استراتژی اما با یک یا دو بازی تغییر نمی کند. ما به استراتژی خود  کاملا باور داریم چرا که می دانیم که مسیر درستی را انتخاب کرده ایم.  چه در زمستان چه در تابستان اینده بهتر است که به جایی برود که حس می کنیم فرصت مناسبی برای بازی کردن دارد تا به روند خود در سالزبورگ ادامه بدهد چرا که برای ما این مهمترین بخش است.  این یک راز نیست که بگویم دومینیک هر لحظه به جدایی از لیگ اتریش نزدیک تر می شود."

قیمت این بازیکن که توان حضور در پست  بال چپ و مهاجم کاذب را دارد در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یوروست. قراردادش با سالزبورگ تا 2022 اعتبار دارد که برنامه ای برای تمدید ندارد.

4125