اعتراف اسطوره منچستریونایتد: یکی از بدترین قلدرها بودم!

اعتراف اسطوره منچستریونایتد: یکی از بدترین قلدرها بودم!

خبرگزاری فوتبالی - اندی کول بازیکن اسبق منچستریونایتد در 275 بازی برای این تیم 121 گل زده است. او حالا به بهانه منتشر شدن کتاب زندگینامه اش با تلگراف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اندی کول در مصاحبه با تلگراف در مورد عمل کلیه خود صحبت کرد:" از ویتنام برگشته بودم و نمی دانستم که چرا حالم بد است اما فکر می کردم که دچار جت لگ شدم. دو قرص آرام بخش خوردم و خوابیدم. در روزهای بعدش وزن اضافه کردم. 18 کیلو وزن اضافه کردم و حس می کردم که قرار است بمیرم. بلافاصله تحت درمان قرار گرفتم تا خونم پاکسازی شود. حس خیلی بدی داشتم. اگر آن روز به بیمارستان نمی رفتم، کارم تمام بود. در بیمارستان دچار سکته شدم اما در جای مناسبی سکته کردم. بدنم می گفت که دیگر تمام است."

بازیکن اسبق منچستریونایتد از سویی تعیین می کند که در دوران حضورش در مدرسه و در سن 14 سالگی به شدت قلدر بوده است. وی اظهار داشت:" ما بچه های کوچکی بودیم که از سطح پایین جامعه رشد می کردیم و قلدری هم بخشی از جامعه بود. گزینه دیگری نداشتیم. در اولین هفته بچه های بزرگ تر جمع می شدند و آنهایی که ضعیف تر بودند را انتخاب می کردند و زور می گفتند. من هم یکی از بدترین قلدرها بودم."

وی در مورد بحث نژادپرستی هم صحبت کرد:" می خواهم که همین حالا واکنش نشان بدهیم. باید به جلو حرکت کنیم. می خواهم به گام بعدی برویم و زانو زدن و حمایت کردن از جرج فلوید کافی نیست."

4125