سوپرگل زیبای ریاض محرز؛ جایزه پوشکاش را می برد؟

سوپرگل زیبای ریاض محرز؛ جایزه پوشکاش را می برد؟

خبرگزاری فوتبالی - ریاض محرز بازیکن بی نظیری در ترکیب منچسترسیتی است. وینگر الجزایری در شروع فصل 21-2020 در منچسترسیتی کار مشکلی داشت اما هر کسی او را می شناسد می داند که یکی از بهترین هاست. 

به گزارش فوتبالی، محرز معمولا در استپ کردن توپ بی نظیر است، تکنیک بسیار بالایی دارد و ضربات آخر را عالی می زند. وقتی این سه ویژگی را با هم تلفیق کنیم، می بینیم که این مهاجم 29 ساله بی نظیر است و به همین خاطر توانست در تساوی 2-2 الجزایر مقابل زیمباوه در راهیابی جام ملت های افریقا گل بی نظیری بزند.

الجزایر در بازی راهیابی به جام ملت های آفریقا در مقابل زیمباوه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد که در عرض چهار دقیقه اندی دلورت و ریاض محرز گلزنی کردند. گل دلورت بسیار عادی بود اما گل محرز قطعا یکی از مدعیان جدی کسب جایزه زیباترین گل سال (جایزه پوشکاش) خواهد بود.

مهاجم منچسترسیتی توپ را به شکل زیبایی استپ کرد، حرکات تکنیکی انجام داد و با آرامش توپ را با پای راست که پای غیرتخصصی خود است، وارد دروازه حریف کرد.

قطعا پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی امیدوار است که محرز بتواند در ترکیب تیم انگلیسی نیز به روندش ادامه بدهد. محرز حالا 18 گل در 61 بازی ملی برای منچسترسیتی رسیده است. بازیکن سابق لسترسیتی در تیم ملی کشورش 31 پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است.

4125