آخرین عکس سوارز پیش از ابتلا به کرونا؛ نگرانی اردوی اروگوئه؟

آخرین عکس سوارز پیش از ابتلا به کرونا؛ نگرانی اردوی اروگوئه؟

خبرگزاری فوتبالی - نتیجه تست کرونای لوئیس سوارز هم مثبت از آب درآمد تا این بازیکن به قرنطینه رفته و از اردوی تیم ملی کشورش خارج شود. او دیدار هفته آینده اتلتیکو مادرید در لالیگا مقابل بارسلونا را هم بدین ترتیب از دست خواهد داد. اما آخرین تصویری که پیش از مثبت شدن تست کرونای سوارز از او منتشر شده بود، باعث نگرانی اردوی تیم ملی اروگوئه می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در تصویری که لوئیس سوارز در استوری‌های اینستاگرام خود منتشر کرده بود، اروگوئه‌ای ها شب را کنار یکدیگر و با جمع شدن دور آتش سپری کرده بودند، مسئله‌ای که نشان می‌دهد ممکن است باعث ایجاد نگرانی و جو استرس در اردوی تیم ملی اروگوئه شود. پیش‌تر برای کریستیانو رونالدو هم در اردوی تیم ملی پرتغال چنین مسئله‌ای پیش آمده بود، چرا که رونالدو هم قبل از ابتلا به کرونا با هم‌تیمی هایش شام خورده بود اما در آن مقطع بازیکن دیگری از پرتغال مبتلا نشد و فقط آنتونی لوپز کرونا داشت که او هم از قبل گرفته بود و حتی گفته می‌شد که رونالدو از لوپز این بیماری را گرفته است. 

اما در اردوی تیم ملی مصر محمد صلاح به علت شرکت در عروسی برادرش به بیماری کرونا دچار شد و پس از آن محمد الننی هم به تازگی کرونایی شده است و گفته می‌شود که او از محمد صلاح به این بیماری دچار شده.

اکنون نگرانی هایی هم در اردوی تیم ملی اروگوئه وجود دارد چرا که پیش از اینکه تست کرونای سوارز مثبت شود، عکسی دسته جمعی و کنار آتش با هم‌تیمی هایش انداخته و کنار آن‌ها بوده است. البته در حال حاضر نتیجه تست کرونای اعضای کادر فنی و سایر بازیکنان اروگوئه منفی از آب درآمده اما ممکن است این ویروس پس از چند روز اثراتش را نشان دهد و تست های بعدی مثبت شوند.

1470