پیام تمسخرآمیز مورینیو در کنایه به کرونایی شدن بازیکنان در بازیهای ملی

پیام تمسخرآمیز مورینیو در کنایه به کرونایی شدن بازیکنان در بازیهای ملی

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام در واکنش به فرآیندهای امنیتی بازیکنان در بازیهای ملی پیامی کنایه آمیز منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تاتنهام پیام کنایه آمیز و عجیبی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا در پی مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان در بازیهای ملی و خطر این که تست بقیه بازیکنان نیز مثبت شود، انتقادهای خود را روانه فرآیندهای بهداشتی کند.

مت دوهرتی، مدافع راست تازه وارد تاتنهام به علت ابتلا به کرونا دو بازی  تیم لندنی مقابل منچسترسیت یو چلسی را از دست داد. نتیجه تستش ساعاتی بعد از حضور در ترکیب ایرلند در بازی مقابل ولز مشخص شد که نتیجه تست هم تیمی او یعنی جیمز مک لین هم مثبت شد. این در حالیست که گرت بیل، بن دیویس و جو رودون در ترکیب ولز حضور داشتند و حالا همه آنها خطر ابتلا به کرونا را حس می کنند. نتیجه تست آلن برون نیز هفته گذشته بعد از بازی ایرلند و انگلیس در ومبلی مثبت شده بود. در آن بازی هری وینکس از تاتنهام فیکس بود و هری کین و اریک دایر روی نیمکت نشستند و بازی نکردند. 

دوهرتی حالا به لیست غایبان پرشمار تاتنهام یعنی برگوین، اندومبله، لاملا و تانگانگا ملحق خواهد شد.  مورینیو حالا در پیامی اینستاگرامی از این شرایط انتقاد کرده و نوشته است:" یک هفته هیجان انگیز فوتبالی. احساسات بزرگ در بازیهای ملی، بازیهای دوستانه بی نظیر و امنیت کامل. نتیجه تست های کرونا بعد از بازیها می اید، بازیکنان بدون مشخص شدن نتایج تست در زمین حضور می یابند آن هم در حالی که تمرینات  تیم ها ادامه دارد. بعد از تمرین دیگری با فقط شش بازیکن، حالا زمانش رسیده که از خودم مراقبت کنم."

4125