خشم دورتموند از دولت نروژ؛ مخالفت با قرنطینه هالند

خشم دورتموند از دولت نروژ؛ مخالفت با قرنطینه هالند

خبرگزاری فوتبالی - بوندسلیگا از تصمیم دولت نروژ در این باره که کل بازیکنان ملی پوش پس از مثبت شدن تست کرونای عمر العبدوللهویی تا دوشنبه قرنطینه باشند، عصبانی هستند.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند از دورتموند، الکساندر سورلوث از لایپزیش و رونه یارشتاین از هرتابرلین با دستور دولت نروژ فقط در صورتی حق بازگشت به آلمان را دارند که قرنطینه ده روزه را سپری کنند و بدین ترتیب هفته بعدی بوندسلیگا را از دست بدهند. در حقیقت این بازیکنان اگر قانون کشور نروژ را رعایت نکنند ممکن است که با جریمه ای سنگین و حتی حبس مواجه شوند. بدین ترتیب این سه بازیکن نروژی باید هفته پیش رو در بوندسلیگا را از دست بدهند.

اولین باشگاهی که به این خبر واکنش نشان داده دورتموند است. باشگاه المانی می گوید که وقتی هالند وارد خاک آلمان شود باید به قوانین کشور آلمان احترام بگذارد. در واقع دورتموند اعلام کرده است که اگر نتیجه سومین تست هالند در این هفته منفی شود، این بازیکن را در لیست بازی شنبه مقابل هرتابرلین قرار خواهد داد. باید دید که هرتا در مورد یارشتاین دروازه بان خود که شرایط مشابهی دارد چه تصمیمی می گیرد. از سویی سورلوث از لایپزیش نیز شرایط مشابهی را دارد. به هر صورت مقامات فوتبال آلمان معتقد هستند که با توجه به این که این بازیکنان به آلمان برگشته اند و زیر هیچ کاغذی را هم در نروژ امضا نکرده اند، باید این هفته در بوندسلیگا بازی کنند.

4125