مهدی خانی در پرسپولیس، قرضی یا دائمی؟

مهدی خانی در پرسپولیس، قرضی یا دائمی؟

خبرگزاری فوتبالی- لژیونر جوان ایرانی در آستانه توافق و پیوستن به پرسپولیس است و پس از تست های پزشکی فردا وضعیتش مشخص می شود. 

به گزارش فوتبالی، مهدی مهدی‌خانی، مهاجم ۲۳ ساله واراژدین کرواسی در آستانه پرسپولیسی شدن است و پس از تست پزشکی، که به نظر از آن هم سربلند بیرون می آید به پرسپولیس می پیوندد.  مهدی خانی که سابقه حضور در شهرخودرو و کارکردن زیر نظر یحیی گل محمدی را دارد قرار است با قراردادی 2 ساله به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد و در ادامه لیگ پرسپولیس را یاری کند.

پرسپولیس بعد از آنکه محرومیت عیسی آل کثیر با چند مهاجم وارد مذاکره شد و اسامی زیادی در این بین مطرح شد که در نهایت این مهدی خانی بود که به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد تا در کنار مهدی عبدی زوج خط حمله قرمزها را تشکیل دهند. مهدی خانی در تیم های ملی جوانان و امید ایران نمایش خوبی داشت و البته در پدیده هم یک مهاجم فرصت طلب نشان داد اما خیلی زود لژیونر شد. در هر حال گل محمدی او را مهاجم آینده داری می داند و به همین دلیل او را برای پرسپولیس جذب کرد. همانطور که خواندید  قرارداد مهدی خانی دو ساله خواهد بود و بعد از ثبت مراحل اداری این انتقال، قادر خواهد بود این تیم را در ادامه مسابقات همراهی کند. البته با توجه به قوانین لیگ قهرمانان آسیا، او نمی تواند پرسپولیس را در فینال این رقابتها همراهی کند. 

مهدیخانی در گفت و گو با گزارشگر فوتبالی که مقابل درب باشگاه پرسپولیس حضور داشت، درباره نحوه انتقال از وارژادین کرواسی به جمع قرمزها توضیحی نداد و هنوز مشخص نیست که قرارداد این بازیکن به صورت دائمی است و یا به صورت قرضی به پرسپولیس می آید اما به نظر می رسد فردا عکس او و سمیعی یا عکس او و شکوری با پیراهن پرسپولیس منتشر خواهد شد.

7655