رحمتی مانع پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی

رحمتی مانع پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی

خبرگزاری فوتبالی- با مخالفت مهدی رحمتی، مدافع شهرخودرو که در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود، انتقالش به این تیم منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می‌شد فرشاد فرجی مدافع مازندرانی تیم فوتبال شهرخودرو با پرسپولیسی ها به توافق کامل رسیده است اما این جابه‌جایی انجام نشد. شنیده می شود دلیل منتفی شدن این جابجایی مخالفت سیدمهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو مشهد بوده است. 

فرجی اعلام کرده بود که حاضر است مانند میلاد سرلک هافبک فصل گذشته شهرخودرو مبلغ رضایت نامه ای را به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند تا بتواند به جمع شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس بپیوندد اما مخالفت های سرمربی شهرخودرو مانع این انتقال شده است. رحمتی گفته است که به فرجی نیاز دارد و اجازه این انتقال را نداد. سرمربی قرمزها علاقه زیادی به جذب فرشاد فرجی داشت چرا که هم تجربه کار کردن با او را در مشهد داشته و هم به لحاظ تجربه، مدافع گلزن شهر خودرو می‌توانست بازیکن بهتری نسبت به سایر گزینه هایی که به باشگاه معرفی کرده باشد.

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو در گفت و گویی درباره دلیل مخالفت با جدایی فرجی اعلام کرده بود: "که با جدایی مرادمند، شهر خودرویی‌ها نیازمند جذب یک مدافع جدید در لیست خود هستند و جدایی فرشاد فرجی ساختار دفاعی آن‌ها را کاملا دچار فروپاشی می‌کند و انتخاب جایگزین برای او در این بازه زمانی فصل نقل و انتقالات سخت است."

7655