تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا؛ راموس در کنفرانس خبری حضور پیدا نمی‌کند

تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال اسپانیا؛ راموس در کنفرانس خبری حضور پیدا نمی‌کند

خبرگزاری فوتبالی – تیم اسپانیا فردا شب در دیداری مهم مقابل آلمان قرار می‌گیرد و برای صعود از گروه باید این تیم را شکست دهد. قرار بود سرخیو راموس در کنفرانس خبری مربوط به این بازی که امروز برگزار می‌شود حضور پیدا کند اما این مسئله منتفی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال اسپانیا با اعلام منتفی شدن حضور سرخیو راموس در کنفرانس خبری پیش از دیدار آلمان گفته رودری به جای راموس در کنفرانس حضور خواهد داشت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود. پیش از این سرخیو راموس به عنوان کاپیتان لاروخا در کنفرانس‌های خبری حضور پیدا می‌کرد اما این بار رودری به جای او خواهد نشست.

چندی پیش اخباری مبنی بر احتمال افشاگری یا بیان حرف‌هایی جدید در خصوص آینده فوتبال توسط راموس شنیده می‌شد و به نظر می‌رسید قرار است او امروز در کنفرانس خبری در رابطه با قراردادش با رئال مادرید که تابستان جاری به انتها می‌رسد صحبت کند اما با لغو حضور او در کنفرانس، این اتفاق رخ نخواهد داد.

راموس هنوز در این رابطه اظهارنظر نکرده و سکوت پیشه کرده‌ است تا تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار مقابل آلمان تمرکزش را از دست ندهد اما باید دید راموس در مصاحبه پس از بازی شرکت می‌کند و حرف های مهمی می‌زند یا خیر.

1101