عصبانیت اوبامیانگ از خوابیدن در فرودگاه: با ما مثل گروگان رفتار شد

عصبانیت اوبامیانگ از خوابیدن در فرودگاه: با ما مثل گروگان رفتار شد

  • خبرگزاری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ پس از این که به همراه تیم گابون مجبور شد شب را در فرودگاه گامبیا بخوابد به شدت از کنفدراسیون فوتبال آفریقا انتقاد کرده و مدعی شد که با آنها مثل گروگان رفتار شده است. 
به گزارش فوتبالی، گابون باید روز دوشنبه با گامبیا دیدار کند و یکشنبه شب به فرودگاه بین المللی بانخول رسید. با وجود این که نتایج ویروس کرونا از پیش به دفتر مهاجرت تحویل داده شده بود اما در آزاد کردن و بررسی پاسپورت‌ها با تاخیر بسیار مواجه شد. اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، با انتشار تصاویری در استوری اینستاگرام خود در ساعات اولیه روز دوشنبه از این اتفاقات انتقاد کرد. او تصاویر و ویدیوهایی از هم تیمی‌هایش منتشر کرد که پاسپورت‌هایشان توسط نیروهای محافظت جمع آوری شده بود. اما پس از گذشته چند ساعت، تصاویر منتشر شده نشانگر این بود که اکثریت اعضای تیم تلاش می‌کردند روی زمین فرودگاه و با استفاده از چمدان‌های خود به عنوان بالشت بخوابند. آنها در ساعت 23:30 به این فرودگاه رسیدند و اوبامیانگ با انتشار تصویری در ساعت 2:30 بامداد نوشت: " هنوز در انتظار ورود به گامبیا هستیم و باید در ساعت 4 عصر بازی کنیم، چقدر خوب. "

در ساعت 6 صبح و تنها 10 ساعت پیش از انجام بازی مجوز ورود بازیکنان گابون صادر شد. اوبامیانگ پس از آن در صفحه توییتر خود نوشت: " این اتفاق انگیزه ما را کم نمی‌کند اما مردم باید بدانند چه رخ داده و خصوصا این که کنفدراسیون فوتبال آفریقا مسئول این اتفاق است. ما می‌خواهیم آفریقا در سال 2020 رشد کند و این نحوه این اتفاق نیست. "

1811