بدترین خبر ممکن برای لیورپول؛ هندرسون هم مصدوم شد

بدترین خبر ممکن برای لیورپول؛ هندرسون هم مصدوم شد

خبرگزاری فوتبالی - گرت ساوت گیت اعلام کرد که جردن هندرسون در دیدار برابر بلژیک در لیگ ملت‌های اروپا به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه تعویض شده تا کابوس مصدومیت‌های متوالی لیورپول بدتر از قبل شود. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سرخپوشان بین دو نیمه از زمین بیرون رفت و هری وینکز، هافبک تاتنهام، جانشین او شد.سه شیرها در این دیدار با دو گل شکست خوردند تا از دور مسابقات لیگ ملت‌های اروپا حذف شوند. ساوت گیت در کنفرانس خبری پس از بازی تایید کرد که هندرسون نتوانست به دلیل مصدومیت در نیمه دوم به میدان برود اما شدت این مصدومیت هنوز مشخص نیست. او گفت: " جردن کمی احساس کشیدگی در بین دو نیمه داشت و احساس می‌کرد که نمی‌تواند به حضورش در میدان ادامه دهد. ما باید پس از بازی شرایط او را بررسی کنیم. "

از دست دادن هندرسون بر بسیار بدی برای لیورپول خواهد بود که پیش از این اندی رابرتسون را نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار اسکاتلند برابر صربستان از دست داده بود. هندرسون پیش از این بخشی زیادی از پیش فصل را از دست داده بود و کلوپ با دقت از او استفاده می‌کرد و حتی در دیدار برابر آژاکس در لیگ قهرمانان او را بیرون کشید تا فشار بیش از حدی به این بازیکن وارد نشود. 

1811