تبریک نیمار به قهرمان فرمول یک: تاریخ‌سازی کردی!

تبریک نیمار به قهرمان فرمول یک: تاریخ‌سازی کردی!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به لوئیس همیلتون بابت قهرمانی در جام جهانی فرمول یک تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق انتظار لوئیس همیلتون، راننده سرشناس فرمول، یک توانست قهرمان مسابقات ترکیه شود و برای هفتمین بار فاتح این رقابت‌ها شد، شاهکاری که او را به سطح مایکل شوماخر رساند و باعث شد تا راننده بریتانیایی به یکی از بهترین های تاریخ تبدیل شود. نیمار با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای تبریک به قهرمانی لوئیس همیلتون نوشت:"اسطوره، تو تاریخ را ساختی. ادامه بده رفیق."

همیلتون به خاطر موفقیت جدیدش تبریک های زیادی دریافت کرد او در سال‌های اخیر به یکی از موفق ترین رانندگان فرمول یک تبدیل شده و البته تمجیدهای زیادی را هم نصیب خود کرده است. نیمار اما همیشه حواشی زیادی را در زندگی خود داشته، او از شروع فصل وحشتناکش فاصله گرفته است و باید دید که در ادامه و پس از بازگشت از مصدومیت چگونه عمل می‌کند اما چیزی که واضح است این است که حواشی بخشی از زندگی نیمار هستند که فوتبالش را هم تا حدودی تحت تاثیر قرار می‌دهند. مسئله‌ای که ستاره برزیلی و هوادارانش باید با آن کنار بیایند.

1470