پست اینستاگرامی راموس پس از کابوس پنالتی مقابل سوئیس

پست اینستاگرامی راموس پس از کابوس پنالتی مقابل سوئیس

خبرگزاری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی اسپانیا با نتیجه 1 بر 1 مقابل سوئیس متوقف شد که در این بازی سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، دو پنالتی را از دست داد تا اسپانیا متوقف شود و باز هم نتواند در بازی‌های خارج از خانه به پیروزی برسد. راموس پس از شب کابوس‌واری که با خراب کردن پنالتی‌ها مقابل سوئیس داشت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پیامی فرستاد.

به گزارش فوتبالی، راموس با انتشار این تصویر در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" یک امتیاز سخت را با جنگیدن بدست آوردیم. حالا زمان آماده سازی و مبارزه برای پیروزی در سویا است. این اشتباهات نیستند که ما را تعریف می‌کنند، بلکه چگونگی تمرکز روی اهداف بعدی است که ما را تعریف می‌کند."

 سرجیو راموس هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی اسپانیا به پنالتی‌زن اصلی تیم تبدیل شد. در حقیقت راموس در دو سال و نیم اخیر 25 پنالتی پیاپی خود را به گل تبدیل کرده بود. آخرین باری که راموس پنالتی از دست داد به 9 می 2018 برمی گردد و حالا پس از 30 ماه در یک بازی دو پنالتی پیاپی را از دست داد. بدین ترتیب راموس نتوانست به رکورد رونالدو که 26 پنالتی پیاپی را بین فوریه 2010 تا آوریل 2012 به گل تبدیل کرده بود، برسد.

1470