فرار لواندوفسکی از اخراج شدن پس از حرکت خشن مقابل ایتالیا

فرار لواندوفسکی از اخراج شدن پس از حرکت خشن مقابل ایتالیا

By: Hamed Fallah

Date: 15/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی خوش شانس بود که در لیگ ملت های اروپا داور ویدیویی وجود ندارد چرا که در غیر این صورت باید به علت ضربه خشونت آمیزی که با آرنج به الساندرو باستونی بازیکن تیم ملی ایتالیا زد، اخراج میشد.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در دقیقه 22 بازی رخ رخ داد، زمانی که باستونی مدافع ایتالیا برای جدال بر سر توپ با لواندوفسکی رقابت می کرد و مهاجم بایرن مونیخ با آرنج به او ضربه زد که اگر داور این صحنه را می دید یا داور ویدیویی وجود داشت، اخراجش حتمی بود.

بازیکنان ایتالیا به این صحنه اعتراض داشتند و از داور خواستند که مهاجم بایرن مونیخ کارت زرد بگیرد اما نبود داور ویدیویی باعث شد تا در این بازی تصمیم داوران و کمک هایش در اولویت باشد و در نهایت این مهاجم در زمین ماند و اخراج نشد.

تیم ملی ایتالیا برای حفظ امیدها به صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به پیروزی مقابل لهستان نیاز مبرمی دارد که پنالتی جورجینیو در نیمه اول و پنج دقیقه پس از صحنه جنجالی مذکور به آنها امید بخشید. ایتالیا با نسل جدید خود می خواهد با موفقیت در تورنمنت های ملی زیر نظر روبرتو مانچینی آینده متفاوتی را بسازد و خاطرات بد و بازماندن از حضور در جام ملت های 2018 را جبران کند.

4125