منچسترسیتی جانشین آگوئرو را مشخص کرد؟

منچسترسیتی جانشین آگوئرو را مشخص کرد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که بارسلونا تنها تیمی نیست که به دنبال جذب لوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر است، چرا که منچسترسیتی هم می‌خواهد او را به خدمت گرفته و جایگزین سرجیو آگوئرو کند. آگوئرو اگر چه به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی شناخته می‌شود اما دیگر به پایان خط رسیده و جایی در جمع آبی آسمانی‌ها ندارد.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات بارسلونا و اینتر بر سر لوتارو مارتینز از رسانه‌ها پنهان نمانده است و اخبار زیادی در ماه های اخیر پیرامون این قضیه منتشر شد اما اینتر در نهایت روی رقم درخواستی خودش پافشاری کرد و این بازیکن در جمع نراتزوری‌ها ماندگار شد. اکنون به گفته یورو اسپورت و TyC Sports در آرژانتین، منچستر سیتی در حال آماده سازی پیشنهادی برای ارائه به اینتر و جذب مهاجم این تیم است. لوتارو می تواند جانشینی ایده آل برای سرجیو آگوئرو باشد و حتی ممکن است در نهایت با لیونل مسی هم تیمی شود. قرارداد مسی با بارسلونا در پایان این فصل اتمام می رسد و او هنوز آینده خود را مشخص نکرده است.

لوتارو مارتینز با زدن 10 گل در 19 بازی برای تیم ملی آرژانتین آماری عالی دارد، او در 94 بازی برای اینتر 35 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

1470