رونالدو و مسی تا کنون چند گل مقابل قهرمان‌های جام جهانی زده‌اند؟

رونالدو و مسی تا کنون چند گل مقابل قهرمان‌های جام جهانی زده‌اند؟

By: Samira Rostami
Date: 15/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در بازیهای مستقیم مقابل فرانسه خوش شانس نیست. در حقیقت هر چند که رونالدو خاطره خوشی از قهرمانی یورو مقابل فرانسه دارد اما تا کنون هرگز نتوانسته مقابل تیم دشان گل بزند. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو شنبه گذشته نتوانست مقابل فرانسه گل بزند و تیم ملی پرتغال از صعود به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 21-2020 باز ماند. رونالدو تا کنون شش بار مقابل فرانسه گل زده که هرگز نتوانسته گل بزند. در حقیقت هیچ باشگاه یا تیم ملی نتوانسته این قدر در مقابل گل خوردن از رونالدو متوقف کند. بدین ترتیب می توان گفت که حتی ابرستاره ای نظیر رونالدو هم ممکن است که در مقابل یک تیم دچار طلسم شود. 

البته به نظر می رسد که طلسم رونالدو منحصر به فرانسه نیست و به طور کلی مقابل تیم هایی که قهرمان جام جهانی شده اند مشکل دارد. جدا از هت تریک معروف رونالدو مقابل اسپانیا در جام جهانی، مهاجم اسطوره ای فوتبال پرتغال در مقابل دیگر قهرمان های جام جهانی موفق نبوده و فقط در بازی دوستانه مقابل آرژانتین در سال 2011 توانسته گلزنی کند. در حقیقت او مقابل تیم های ملی که قهرمان جام جهانی شده اند، چهار گل و صفر پاس گل داشته است.

شرایط مقابل مسی در مقابل قهرمان های جام جهانی بهتر است. لئو در مقابل قهرمان های جام جهانی 14 گل و چهار پاس گل داشته است. البته نکته مهم این جاست که لئو در  آمریکای جنوبی بازی می کند. لئو فقط چهار تا از گلهایش را در مقابل فرانسه، آلمان و اسپانیا که اروپایی هستند، زده است  و بقیه گلهایش در مقابل تیم هایی نظیر برزیل و اروگوئه بوده که بازیهای زیادی مقابلشان داشته است.

4125