عکسی بامزه از دیبالا؛ بلندگو در دست و بیرون از شیشه ماشین!

عکسی بامزه از دیبالا؛ بلندگو در دست و بیرون از شیشه ماشین!

خبرگزاری فوتبالی - پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی یوونتوس، امروز 27 ساله شد. او همواره یکی از بازیکنان ثابت ترکیب بیانکونری‌ها بوده و به عنوان یک ستاره شناخته می‌شود. البته او در تیم ملی آرژانتین جایگاه ثابتی ندارد و برخی معتقدند که این بازیکن زیر سایه مسی قرار گرفته است. تبریکات زیادی از سوی دوستان دیبالا برایش فرستاده شد اما یکی از آن‌ها تصویری بامزه از او بود که کمتر دیده شده است!

به گزارش فوتبالی، در سیل تبریکاتی که برای پائولو دیبالا منتشر شد، یکی از دوستانش با قرار دادن تصویری بامزه از او در استوری‌هایش، تولد 27 سالگی بازیکن آرژانتینی را تبریک گفت. دیبالا در این عکس در حالی که بلندگو در دست دارد، سرش را از شیشه ماشین بیرون کشیده و با خنده فریاد می‌زند. دوست دیبالا با تبریک تولد او هشتگ 2016 را زیر این تصویر نوشته است که مشخص می‌کند این عکس مربوط به آن سال است. دوستِ دیبالا در بالای این تصویر تولد او را تبریک گفته بود.

در واقع این عکس را ادو باندینی که از مدیران روابط عمومی باشگاه یوونتوس است و رابطه نزدیکی با پائولو دیبالا دارد منتشر کرده است و به شکلی بامزه تولد او را تبریک گفته است. باید دید که شرایط این بازیکن آرژانتینی در ادامه به چه شکل خواهد بود.

1470