سرپرست فولاد: از بازی با استقلال 3 امتیاز می خواهیم

سرپرست فولاد: از بازی با استقلال 3 امتیاز می خواهیم

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیدار با استقلال بازی خانگی است و ما از این مسابقه فقط 3 امتیاز را می خواهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، سید محمد علوی در خصوص آخرین شرایط فولاد خوزستان قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات به صورت منظم برگزار می شود. تنها 2 بازیکن ما به دلیل ابتلا به کرونا در قرطینه هستند.

وی افزود: انصاری و نجاریان فعلا در تمرینات ما شرکت نمی کنند اگرچه آنها علائمی ندارند. باشگاه فولاد بدون توجه به تست های ایفمارک، هر چند روز یکبار برای بازیکنان و کادر فنی تست های کرونا در نظر می گیرد زیرا ما با خانواده های خود در ارتباط و نگران سلامتی آنها هستیم.

سرپرست فولاد تاکید کرد: قرار است از 2 بازیکن تیممان طی روزهای آینده تست کونا بگیریم و اگر آنها مشکی نداشته باشند به تمرینات اضافه خواهند شد. ما تابع قانون هستیم و طبق قانون بازیکنان ما و همه تیم ها باید 14 روز در قرنطینه باشند. اگر تست این بازیکنان منفی باشد به تیم اضافه می شوند و اگر خدای ناکرده تست آنها مثبت بود باز هم از تیم دور خواهند ماند.

علوی در خصوص دیدار اول این تیم مقابل ذوب آهن گفت: در آن مسابقه خوب کار کردیم ولی در دقایقی از بازی تمرکز تیم ما از بین رفت و حریف جلو افتاد اما خوشبختانه با تلاش تمام بازیکنان به گل مساوی رسیدیم.

وی در خصوص اینکه هدف فولاد در بازی با استقلال چه نتیجه ای است گفت: بدون شک از بازی با استقلال که یک دیدار خانگی است 3 امتیاز را می خواهیم. تمام تلاش تیم ما ارائه بازی خوب و پیروزی در دیدار با استقلال است.

سرپرست تیم فولاد در خصوص اینکه باشگاه استقلال بعد از دیدار با مس رفسنجان در اطلاعیه ای اعلام کرد که امیدوار است اتفاقات داوری بازی با مس رفسنجان در دیدارهای آینده تکرار نشود عنوان کرد: اینکه اتفاقی در هفته های قبل رخ داده باشد(چه درست و یا چه غلط) نباید آن را در هفته های آینده دنبال کرد.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم قربانی شویم چون مثلا یک اتفاق در بازی قبل یک تیم دیگر رخ داده است.هر اتفاقی رخ داده در آن مسابقه افتاده و اگر باشگاهی اعتراضی دارد می تواند در مورد آن پیگیری کند.

4731