عباس‌زاده خیلی زود با تراکتور به قائمشهر برمی‌گردد!

عباس‌زاده خیلی زود با تراکتور به قائمشهر برمی‌گردد!

خبرگزاری فوتبالی- محمد عباس زاده مهاجم سابق و کاپیتان نساجی شب گذشته به تیم تراکتور ملحق شد تا در لیگ بیستم زیر نظر علیرضا منصوریان توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، عباس زاده چند سال پیش در نساجی خودی نشان داد و سپس راهی پرسپولیس شد و در این تیم برای خود نامی دست و پا کرد اما موفقیت او دوام چندانی نداشت و راه آهن و سایپا مقاصد بعدی او بودند. در روزهایی که نساجی برای لیگ برتری شدن می جنگید عباس زاده که در لیگ برتر و سایپا توپ می زد برای کمک به تیم شهرش نساجی از سایپا رضایتنامه گرفت و به لیگ یک و نساجی بازگشت، بازگشتی که سرانجام خوشی داشت و او به همراه تیم محبوبش توانست راهی لیگ برتر شود. اما او در یکی دوسال اخیر درخشش همیشه را نداشت و کمتر بازی می کرد و در چند مقطع هم دچار مصدومیت شد. 

در هر حال عباس زاده بار دیگر خانه را ترک کرد و شب گذشته به تراکتور پیوست اما نکته جالب توجه این است که نساجی روز پنجشنبه ساعت 16:10 در ایستگاه دوم لیگ بیستم میزبان تراکتور است. به این ترتیب عباس زاده خیلی زود به شهر و ورزشگاه محبوبش یعنی وطنی قائمشهر باز خواهد گشت و اصلا دور از انتظار نیست در بازی اول برای تراکتور به میدان هم برود. 

9697