ناراحتی بونوچی: مجبورم اردوی تیم ملی را ترک کنم

ناراحتی بونوچی: مجبورم اردوی تیم ملی را ترک کنم

خبرگزاری فوتبالی – لئوناردو بونوچی، مدافع با تجربه تیم ملی ایتالیا که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند دیگر در اردوی آبی‌پوشان حضور یابد به شدت ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، بونوچی به رای اسپورت گفته: می‌خواستم به هر قیمتی شده در تیم ملی حضور داشته باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نخواهد داد. همه چیز را امتحان کردم. به هر قیمتی شده در ۲۰ روز گذشته درد را تحمل کردم. حتی در بازی یوونتوس مقابل لاتزیو. امیدوار بودم که درد از بین برود اما این درد همچنان افزایش پیدا کرده است. بیشتر از حد مجاز از بدنم استفاده کرده‌ام.

بونوچی در ادامه افزود: حالا مجبور به توقف هستم و در تورین ارزیابی می‌کنیم که تا چه زمانی برای ریکاوری من نیاز است. مایه شرمساری است زیرا واقعا می‌خواستم در تیم ملی حضور داشته باشم.  تیم مل فعلی خاص است و در بازی چهارشنبه که یک دیدار دوستانه مقابل استونی بود بازیکنان زیادی داشیتم که برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کردند. این مسئله حتی برای شخصی مثل من که با تجربه محسوب می‌شود هم رضایت بخش است. مطمئن هستم که امشب نمایش خوبی خواهیم داشت، برنده خواهیم شد و به تورنمنت فوق‌العاده‌مان ادامه می‌دهیم.

گفتنی است ایتالیا امشب از ساعت ۲۳:۱۵ مقابل لهستان قرار خواهد گرفت.

1101