پیام واران پس از صعود فرانسه با چاشنی کنایه به رونالدو؟

پیام واران پس از صعود فرانسه با چاشنی کنایه به رونالدو؟

خبرگزاری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت های اروپا، فرانسه با نتیجه 1 بر 0 پرتغال را شکست داد. رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید هم در این بازی در ترکیب تیم ملی کشورش بود و به پیروزی و کلین شیت کمک کرد. رونالدو و او در رئال مادرید با هم هم‌بازی بوده‌اند. اکنون واران پس از این پیروزی پیامی در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران این روز ها مورد انتقاد هواداران رئال مادرید قرار گرفته چرا که عملکردش سینوسی بوده است. او در تیم ملی فرانسه عملکرد بهتری دارد و مقابل پرتغال هم بازی خوبی داشت، به طوری که کریستیانو رونالدو و سایر مهاجمان پرتغال نتوانستند کار خاصی انجام بدهند و فرانسه با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید و کلین شیت کرد. رافائل واران پس از این بازی تصویری را از خودش در حالی که کریستیانو رونالدو پشت سر او قرار دارد در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا پیامی به مناسبت این پیروزی و صعود فرانسه به مرحله بعد فرستاده باشد و به نوعی به فوق ستاره پرتغالی که تیمش حذف شد و نگاهی ناکام در این تصویر دارد کنایه زده باشد.

واران با قراردادن این تصویر نوشت:"یک پیروزی باکلاس و صعود مستقیم به جمع چهار تیم پایانی." بسیاری را فرانسه را مدعی اصلی قهرمانی در این تورنومنت می‌دانند و باید دید که عملکرد آن‌ها در ادامه چگونه خواهد بود.

1470