انریکه: اگر چهار پنالتی هم داشتیم، باز هم راموس را انتخاب می‌کردم!

انریکه: اگر چهار پنالتی هم داشتیم، باز هم راموس را انتخاب می‌کردم!

By: Samira Rostami

Date: 15/11/2020

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد توقف تیمش مقابل سوئیس صحبت کرد. حالا اسپانیا باید در بازی پایانی مقابل المان پیروز شود تا به نیمه نهایی مسابقات برسد در غیر این صورت حذف خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، انریکه در مورد شب بد راموس و خراب کردن دو پنالتی توسط کاپیتان تیمش گفت:" یادم نیست که قبل از پنالتی دوم به راموس چه گفتم. آمار راموس در سطح بهترین هاست. اگر پنالتی های بیشتری داشتیم یعنی سه یا چهار تا، باز هم او را انتخاب می کردم. 25 پنالتی پیاپی را به گل تبدیل کرده بود. در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد."

وی در مورد انتخاب سیمون برای دروازه تیمش بالاتر از گزینه هایی نظیر دخیا بیان کرد:" حرف قبلی خود را تکرار می کنم. سه دروازه بان بزرگ داریم و سعی می کنم از آنها بهترین استفاده را داشته باشم."

انریکه در مورد روند بازی هم صحبت کرد:" از ابتدا شرایط تیم را دوست داشتم. خوب پرس کردیم و تیم برتر میدان بودیم. نتیجه عادلانه نبود چرا که فقط از نظر تعداد گل برابر بودیم. در بقیه لحاظ ها بهتر بودیم. من با این تیم تا آخر دنیا می رفتم. فوتبال همین است. این ورزش بی نظیری است اما خیلی از اوقات عدالت ایجاد نمی شود. بازی جذابی برای تماشاگران بود. در نیمه اول برتری کامل داشتیم. با کمی خوش شانسی گل خوردیم. بعد از آن خستگی تاثیر گذاشت.  به هر صورت در هفته آخر به خودمان وابسته هستیم و باید تلاشمان را بکنیم.  از این که فقط یکی از پنج بازی قبلی را بردیم، نگران نیستم. از بازی تیم راضی هستم. سعی می کنیم بازیها را ببریم و نمایش خوبی داشته باشیم. "

4125