مایورال: در تابستان کرونا داشتم و دیگر نگران نیستم

مایورال: در تابستان کرونا داشتم و دیگر نگران نیستم

خبرگزاری فوتبالی - بورخا مایورال، مهاجم کنونی رم و سابق رئال مادرید، می‌گوید که در تابستان به بیماری کرونا مبتلا بوده است و اکنون نگران شیوع COVID-19 در این باشگاه نیست. این بازیکن 23 ساله به طور قرضی از رئال مادرید به رم آمد و در تاریخ 2 اکتبر وارد ایتالیا شد ، بنابراین هنگام ابتلا به ویروس هنوز در اسپانیا بود.

به گزارش فوتبالی، مایورال در یک لایو اینستاگرامی گفت:"ما اجازه نداریم رم را ترک کنیم ، بنابراین حداکثر استفاده را از آن بردیم و امروز یک جلسه تمرینی داشتیم. چند مورد مثبت در تیم وجود دارد ، اما من خیلی نگران نیستم ، زیرا تابستان گذشته آن را داشتم. من چند علامت داشتم و نتوانستم فصل را به پایان برسانم ، اما اکنون آرام تر شده ام و فکر نمی کنم دوباره به این بیماری مبتلا شوم."

بورخا مایورال یکی از گروه های پرخطر ابتلا به COVID-19 است ، زیرا دیابت نوع 1 دارد. او در این باره گفت:"این باعث نشد که من به جایی که الان هستم نروم. من افتخار می کنم که دیابتی هستم ، این امر به من کمک کرد تا بلوغ پیدا کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. مردم همیشه از من می پرسند چه چیزی نمی توانم بخورم ، اما سلامتی مهمترین چیز است. همه ما در ماه یک بار خود را رها می کنیم اما رژیم برای یک ورزشکار حرفه ای ، خصوصاً یک فرد دیابتی مهم است."

1470