حرکت جالب مسی مقابل پاراگوئه: استپ کاراته‌ای!

حرکت جالب مسی مقابل پاراگوئه: استپ کاراته‌ای!

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روزهای مهمی را پشت سر می گذارد. از نظر باشگاهی او فقط چند ماه تا اتمام قراردادش با بارسلونا فاصله دارد و شاید راهی پاریسن ژرمن یا منچسترسیتی شود. از سویی او می خواهد بالاخره در سطح ملی موفق شود و از این حیث در رقابت با رونالدو عقب نماند.

به گزارش فوتبالی، دوران مسی در تیم ملی آرژانتین زیاد موفق نبوده چرا که بین سالهای 2014 تا 2016 در سه فینال بزرگ در سطح ملی شکست خورد: باخت در فینال جام جهانی 2014 مقابل میلان و دو شکست پیاپی در فینال کوپا آمه ریکا مقابل شیلی. به همین خاطر برای مسی تورنمنت های ملی پیش رو یعنی کوپا آمه ریکا 2021 و جام جهانی 2022 خیلی مهم است تا بتواند که حداقل یک جام بزرگ ملی کسب کند. در واقع مسی در جام جهانی بعدی 35 ساله خواهد شد و احتمالا آخرین تورنمنت بزرگ ملی خود را خواهد داشت. 

لئو همه تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند به جام جهانی برسد و در این تورنمنت بدرخشد. البته لئو شروع فصل جالبی نداشته و بیشتر گلهایش از روی نقطه مسی به ثمر رسیده است. لئو در مقابل پاراگوئه نیز نتوانست گلزنی کند و بازی آلبی سیلسته و حریفش با تساوی یک بر یک به ثمر رسید.

با این وجود یکی از حرکات مسی در مقابل پاراگوئه به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است، حرکتی که رسانه ها نام "استپ کاراته ای" را برای آن انتخاب کرده اند. در واقع مسی برای استپ کردن توپ مجبور شد که جاذبه را به چالش بکشد و توپ را روی هوا متوقف کند.

سخت است که تخمین بزنیم که مسی برای این استپ چقدر پایش را بالا آورده اما اگر قد جیووانی لوسلسو را در تصویر مد نظر قرار بدهیم می توان گفت که لئو  پایش را بیش از 180 سانتی متر بالا آورده تا توپ را در هوا نگه دارد!

4125

مسی پاراگوئه