رونمایی از «آنسو فاتی جدید» در آکادمی بارسلونا

رونمایی از «آنسو فاتی جدید» در آکادمی بارسلونا

By: Samira Rostami

Date: 14/11/2020

به گزارش فوتبالی - آلخاندرو بالده 17 ساله توانسته نگاه ها را به سمت خودش در آکادمی بارسلونا جلب کند و به یکی از امیدهای آینده تیم کاتالان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، با توجه به ضرورت های اقتصادی و مسائل ورزشی، بارسلونا در نظر دارد که جونیور فیرپو را در زمستان بفروشد و برنامه ای برای خرید وی نخواهند داشت. آنها می خواهند از لاماسیا ملی پوش تیم زیر 18 سال اسپانیا به عنوان یار ذخیره در پست دفاع چپ استفاده کنند. کومان عملکرد این بازیکن جوان را زیر نظر گرفته و شرایط او را برای نیم فصل دوم زیر نظر دارد.

بالده که در ابتدای شغلش در حوزه دو و میدانی فعالیت می کرد، کارش را در تیم سن گابریل آغاز کرد و بعد از آن به اسپانیول ملحق شد. او فقط یک سال در تیم حضور داشت. بارسا در سال 2011 ، او را به خدمت گرفت و حالا در آستانه تحقق رویایش و حضور در تیم بزرگسالان است. آلخاندرو مثل فاتی اصالتی از کشور گینه دارد. پدرش سالیسو اهل بیسائو است و مادرش اهل دومینیکن است. جالب این که اصالت جونیور فیرپو هم از منطقه دومینیکن است.  به نظر می رسد که به زودی بالده را در تیم بزرگسالان بارسا خواهیم دید. تیم کاتالان امیدوار است که با درخشش جوان های آکادمی خود خاطره نسل درخشانش و بازیکنانی نظیر مسی، بوسکتس و ژاوی که در آکادمی رشد کردند و به تیم بزرگسالان رسیدند را تکرار کند.

4125