گزارش تصویری؛ ژست‌های عجیب روی کین در عکس‌های یادگاری با هواداران

گزارش تصویری؛ ژست‌های عجیب روی کین در عکس‌های یادگاری با هواداران

خبرگزاری فوتبالی – روی کین از دوربین عکاسی فراری است و اگر هواداری با او عکس یادگاری بگیرد، عکس زیبایی نصیبش نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، روی کین، یکی از اسطوره های تیم منچستر یونایتد است که سال‌ها زیر نظر الکس فرگوسن درخشیده و جام‌های زیادی کسب کرده است. او از سال ۹۳ تا ۲۰۰۵ در اولدترافورد بازی کرده و در نهایت در سال ۲۰۰۶ با لباس تیم سلتیک از فوتبال خداحافظی کرد. روی کین در زمینه مربیگری البته کارنامه خوبی نداشته و حالا هم به عنوان کارشناس تلویزیونی به فعالیت می‌پردازد.

روحیات روی کین کمی با دیگر کارشناسان متفاوت است زیرا از زمانی که بازی می‌کرد تا امروز خیلی اهل شوخی و خنده نبوده و با توجه به پست بازی‌اش اخلاقی کاملا جدی داشته که تا امروز هم این ویژگی را حفظ کرده است.

یکی از کاربران توئیتر با استناد به روحیه روی کین اقدام به جمع آوری عکس‌های یادگاری هواداران با این بازیکن ایرلندی پرداخته و تعداد زیادی از آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده. نکته جالب در این تصویر عصبانیت روی کین است. او حتی در عکس‌های یادگاری با هواداران هم علاقه ای به لبخند زدن ندارد! تعدادی از این عکس‌ها را مشاهده کنید:

گفتنی است پیشتر هم پیتر کرواچ یک نمایشگاه مجازی از عکس‌های روی کین با هواداران برپا کرده بود و در آن عکس‌هایی که روی کین با اخم جلوی دوربین قرار گرفته بود را جمع آوری و منتشر کرده بود.

1101