معادله خط دفاع پرسپولیس/ یکی از این سه نفر!

معادله خط دفاع پرسپولیس/ یکی از این سه نفر!

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب بازیکن در خط دفاع است تا بتواند خلاء نبود شجاع خلیل زاده را پر کند.  

به گزارش فوتبالی،سرمربی قرمزها بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده ، تلاش بسیاری کرد تا بتواند با یک گزینه مناسب جای خالی این مدافع را در تیمش پر کند. به‌همین منظور او در ابتدا روی ایمان سلیمی که از تراکتور جدا شده بود تا در اروپا کار خود را دنبال کند، رفت بلکه با حضور این بازیکن در یک تیم اروپایی و انتقال قرضی‌اش به پرسپولیس، لیست لیگ برتری قرمزها نیز با مشکل مواجه نشود.

بعد از اینکه حضور سلیمی در پرسپولیس به‌دلیل پیچیدگی‌هایی که انتقال این بازیکن دارد به بن‌بست رسید، یحیی گل محمدی سراغ سایر گزینه های موجود رفت. از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد آنها قصد دارند با یک گزینه جدید که شرایط حضورش در جمع شاگردان یحیی گل محمدی مهیاتر است در صورت تایید سرمربی با او مذاکره کرده تا به پرسپولیس بیاید.

 علیرضا آرتا، مدافع فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان ظاهرا چند روزی است که تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و به‌ نظر می رسد دلیل اصلی‌اش برای این جدایی، اختلافات سلیقه‌ای است که با امیر قلعه‌نویی پیدا کرده است. بعد از این خبر گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس گفت‌وگوی مقدماتی را با این بازیکن انجام دادند و ظاهرا با چراغ سبز این مدافع نیز مواجه شده‌اند اما هنوز یحیی گل‌محمدی پاسخی به این پیشنهاد باشگاه نداده و درحال بررسی شرایط آرتا در فصل گذشته است تا درصورت تایید مراحل عقد قرارداد با او آغاز شود.

باشگاه پرسپولیس در کنار پیگیری وضعیت علیرضا آرتا به دنبال جذب شاهین ظاهرخانی نیز هست و گفته می شود مذاکراتی از سوی مدیران این باشگاه با او انجام شده است، با توجه به اینکه طاهرخانی قبلا شاگرد حمید مطهری در پیکان بوده است مربی قرمزها در تلاش است رضایت یحیی را برای جذب مدافع فصل گذشته آبی ها برای حضور در پرسپولیس بگیرد.

گمانه زنی ها درباره جذب مدافع جدید در پرسپولیس در حالی بالا گرفته است که بعد از بررسی پرونده پزشکی محمد انصاری او می تواند با مجوز یحیی گل محمدی از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند تا از پایان آذر ماه با تایید پزشکان به زمین بازی برگردد. با توجه به اینکه نام محمد انصاری در لیست آسیایی پرسپولیس نیز حضور دارد می تواند در صورت بهبودی کامل در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان برود.

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به شرایط موجود در باشگاه پرسپولیس و پر بودن لیست قرمزها آیا از بین شاهین طاهرخانی و علیرضا آرتا یکی از آنها شاگرد یحیی می شود.

7655