انتقاد تند بازیکن لاتزیو از مدیریت تیم: هواپیما می‌خرند اما برای ما پولی نیست!

انتقاد تند بازیکن لاتزیو از مدیریت تیم: هواپیما می‌خرند اما برای ما پولی نیست!

خبرگزاری فوتبالی – لوئیس آلبرتو، بازیکن تیم لاتزیو به انتقاد از باشگاهش در رابطه با خرید یک هواپیما پرداخت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لاتزیو در جدیدترین تصمیم خود اقدام به خریدن یک فروند هواپیما کرد که این مسئله با انتقاد لوئیس آلبرتو، هافبک این تیم قرار گرفت. آلبرتو در انتقاد از این اقدام کلودیو لوتیتو (مالک باشگاه) در اینستاگرام شخصی‌اش نوشته: هواپیما زیبا است اما چه زمانی آن‌ها می‌خواهند از افرادی که داخل آن می‌نشینند مراقبت کنند؟

لوئیس آلبرتو البته انتقادات خود را خاتمه نداد و در جریان یک گفت و گوی آنلاین در شبکه اجتماعی توئیچ به انتقادات خود ادامه داد. او گفته: هواپیما را دیده‌ام. آن‌ها چیزهای زیادی می‌خرند اما به ما پول نمی‌دهند. پول‌های زیادی خرج می‌شود اما برای ما هیچ چیز نیست!

این انتقادات در پی اقدامات باشگاه‌های اروپایی مبنی بر کاهش دستمزدها انجام شده و لاتزیو هم وضع خوبی نسبت به دیگر باشگاه‌ها ندارد. روز گذشته دال پینو، رئیس سری آ در این زمینه اعلام کرده سری آ ضرر هنگفتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون یورو داشته. او گفته: هر چند موفقیت خوبی است که توانستیم دوباره سری آ را آغاز کنیم اما شرایط خوبی وجود ندارد. از ماه فوریه تا ماه دسامبر، سری آ ۵۰۰ میلیون یورو ضرر داشته که ۴۰۰ میلیون از آن  مربوط به بلیت فروشی و ۲۰۰ میلیون مربوط به اسپانسرها است.

1101