عکس/ دیدار کاکا با پائولو مالدینی: ما میلان هستیم!

عکس/ دیدار کاکا با پائولو مالدینی: ما میلان هستیم!

خبرگزاری فوتبالی - ریکاردو کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل و میلان، به باشگاه سابق خود میلان سری زده و به همراه پسرش با پائولو مالدینی که این روز ها در پستی مدیریتی در باشگاه میلان مشغول به کار است، دیداری داشته است. میلان با فتح 7 لیگ قهرمانان اروپا، پس از رئال مادرید پر افتخار ترین تیم این رقابت‌هاست اما مدت‌هاست که از آن دور بوده.

به گزارش فوتبالی، کاکا از سال 2002 به تیم ملی برزیل دعوت می‌شد و یکی از ستارگان تیم ملی کشورش بود. او در سال 2016 از برزیل خداحافظی کرد. درخشان ترین دوران حرفه‌ای این بازیکن بین سال‌های 2003 تا 2009 و در میلان بود. پس از آن، کاکا راهی رئال مادرید شد و در آن تیم دچار افت شد. ژوزه مورینیو در رئال مادرید اعتقادی به کاکا نداشت و بازیکنانی مثل مسوت اوزیل و آنخل دی ماریا را به او ترجیح می‌داد.

 کاکا که سابقه فتح توپ طلا را هم در کارنامه خود دارد در دیداری مجدد با باشگاه میلان و پائولو مالدینی، یاد گذشته کرد و با انتشار این تصویر نوشت:"ما میلان هستیم"

گفتنی است که پائولو مالدینی اسطوره بی چون و چرای باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود. او چیزی حدود 900 بازی برای باشگاه میلان انجام داده و افتخارات زیادی به همراه این تیم بدست آورده است.

1470