عکس؛ فاتی با ویلچر از بیمارستان مرخص شد

عکس؛ فاتی با ویلچر از بیمارستان مرخص شد

خبرگزاری فوتبالی - آنسو فاتی در بازی بارسلونا مقابل رئال بتیس دچار مصدومیتی شدید شد که او را به مدت 4 ماه از میادین دور خواهد کرد. این بازیکن چند روز پیش عمل جراحی خود را با موفقیت انجام داده بود و اکنون با ویلچر از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش فوتبالی، فاتی در بازی بارسلونا و بتیس دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا چهار ماه از میادین دور خواهد بود که نبود وی اتفاق ناخوشایندی برای بارسلوناست چرا که کومان اعتقاد ویژه ای به فاتی داشت و در بازیهای اخیر از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می کرد. او توسط دکتر رامون سوگات در بیارستان کویرون تحت عمل جراحی منیسک پای چپ قرار گرفت و چند روز بستری بود و اکنون با ویلچر مرخص شده است.

فاتی که فصل را با پنج گل و دو پاس گل شروع کرده بود، عملکرد درخشانی از خود ارائه داده بود. او ترجیح داد که ریسک نکند و به جای درمان سنتی به سراغ عمل جراحی رفت. لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در این باره گفته بود:"شرایط فاتی و مصدومیت او؟ بدون در نظر گرفتن این مسئله که چه سنی دارد باید بدانید مصدومیت جزئی از فوتبال است. لحظه سختی است اما فاتی از پس این مصدومیت برخواهد آمد. او دوباره همان آنسو فاتی خواهد شد."

1470