شرکت پیشکسوتان پرسپولیس: مدیریت باشگاه مشکلات مالی بازیکنان کادرفنی را حل کند

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس: مدیریت باشگاه مشکلات مالی بازیکنان کادرفنی را حل کند

خبرگزاری فوتبالی- شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از مدیریت این باشگاه درخواست کرد هرچه سریع تر مشکلات مالی بازیکنان و مربیان را حل کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری فارس، شرکت پیشکسوتان پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

پرسپولیس، محبوب ما و محبوب دل هواداران در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ پر افتخار خود قرار دارد. ۴۰ روز دیگر آوردگاه فینال آسیا فرا می رسد و این تیم شایسته باید برای شادی میلیونها هوادار گام آخر راه خود را با اقتدار بردارد و نشان قهرمانی آسیا را به فوتبال ایران هدیه کند.

اما آیا شرایط امروز پرسپولیس به تیمی که قرار است ۴۰ روز دیگر در فینال آسیا بازی کند، شبیه است؟

رسم بر این بوده هرگاه مدیریت باشگاه تغییر می کند و مدیریت جدید بر سر کار می آید، قدم اول رفع مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باشد، پس توقع بیجایی نیست اگر انتظار داشته باشیم در اولین اقدام موثر، باشگاه مشکلات مالی مربیان و بازیکنان را برطرف کند. بازیکنان و مربیانی که بابد علاوه بر دفاع از چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر، برای قهرمانی در آسیا تلاش کنند، بیش از هر زمان دیگر به تمرکز و آرامش نیاز دارند.

مگر غیر از این است که همین مربیان و بازیکنان باید در فینال آسیا به میدان بروند؟ این روزها واجب ترین کار باشگاه باید حل مشکلات این مردان باشد و بی مهری به آنها، بی مهری به پرسپولیس است.

قطعا پیگیری برنامه های میان مدت و اجرای برنامه های بلندمدت باید در دستور کار مدیریت باشگاه باشد اما این روزها نباید از برنامه کوتاه مدت که پرسپولیس را به هدف بزرگش (قهرمانی آسیا) می رساند، غافل شد.

قهرمانی پرسپولیس را ایران ۴ سال پیاپی دیده و اقتدار مجموعه سرخ را پذیرفته و حالا نوبت اثبات آقایی پرسپولیس در آسیاست. در این بزنگاه تاریخی، سربازان سرخ را تضعیف نکنیم.

4731