بازیکن بوسنی: ما باید اراده و تمایل بیشتری نشان دهیم

بازیکن بوسنی: ما باید اراده و تمایل بیشتری نشان دهیم

خبرگزاری فوتبالی- تیم ملی بوسنی و هرزگوین امشب در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ایران شد.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان دیدار دو تیم بوسنی و ایران رسانه‌های بوسنایی به این دیدار پرداختند و از این شکست به‌منزله یک باخت غیرمنتظره یاد کردند.

تیم ملی بوسنی از ایران شکست غیرمنتظره‌ای متحمل شد و سرانجام تیم میهمان با نتیجه 2 بر صفر پیروزی مقابل بوسنی را جشن گرفتند. پس از پایان این دیدار چیمیروت، بازیکن بوسنی با ابراز ناراحتی از این شکست خانگی، نشان داد که از نمایش هم تیمی‌هایش رضایت چندانی ندارد.

در ادامه گفت‌وگوی سایت sportsport با چیمیروت، یکی از هافبک‌های تیم ملی بوسنی را می‌خوانیم:

چیمیروت گفت: "هوچیچ (سرمربی بوسنی) حق دارد. ما باید اراده و تمایل بیشتری نشان می‌دادیم. اما امروز آثاری از آن را نشان ندادیم. البته کیفیت زمین بازی چندان برای این مسابقه مناسب نبود.»

وی در ادامه افزود: «علی‌رغم اینکه ما نمایش خوبی نداشتیم اما نتیجه بازی منصفانه نیست چراکه ما نیز شانس‌هایی داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم.»

چیمیروت در پایان اظهار داشت: «ما در بیشتر مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما نتوانستیم دروازه ایران را باز کنیم. در بازی‌های بعدی باید بیشتر از جناحین بازی کنیم و روی ضربه آخر تمرکز بیشتری داشته باشیم. همچنین اکثر بازیکنان ما بازی‌های زیادی را انجام دادند، و شاید خستگی دلیل اصلی این شکست باشد. این یک بازی طاقت‌فرسا بود اما ما تمام تلاش خود را نکردیم. همچنین این دیدار به ما یاد داد که در دوئل‌ها باید قوی‌تر ظاهر شویم.»

7474