واکنش ریوالدو به احتمال پیوستن راموس به بارسلونا

واکنش ریوالدو به احتمال پیوستن راموس به بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - ریوالدو بازیکن اسبق بارسلونا نیز به منتقدان تاسیس سوپرلیگ اروپا پیوست. تورنمنتی که باشگاه های اروپایی به دنبال تاسیس آن هستند و می خواهند این تورنمنت را جایگزین لیگ های داخلی کنند.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در انتقاد از این تورنمنت گفت:"مشخص است که افرادی که به دنبال تاسیس چنین تورنمنت هایی هستد، غیرفوتبالی هستند، هرگز فوتبال بازی نکرده اند و هیچ تماسی با حقیقت فوتبال نداشته اند. چنین تورنمنتی اختلاف میان تیم های بزرگ و تیم های  متوسط و ضعیف را بیشتر می کند. مطمئنم که چنین پروژه هایی همچنان مورد بحث خواهند بود چرا که پول زیادی را جا به جا می کنند اما امیدوارم که نتیجه ای در بر نداشته باشد. تاسیس تورنمنتی که  تنها هدفش پولسازی است، به فوتبال ضربه زیادی می زند."

وی در مورد شرایط مسی هم صحبت کرد:" آسان نیست که بازیکنی نظیر مسی را راضی کنی که نیمکت نشین شود و به او بگویی که گزینه خوبی است چرا که لئو همیشه می خواهد بهتر شود. البته این تجربه مقابل بتیس خوب پیش رفت و لئو بدین ترتیب می تواند با چنین کاری انرژی خود را برای آینده ذخیره کند. برایم قابل توجه بود که مسی از این اتفاق خشمگین نشد و حتی در نیمه دوم برای ایجاد تفاوت فشار بیشتری وارد کرد."

از سویی ریوالدو در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی راموس از رئال مادرید یا پیوستنش به بارسلونا وجود دارد، بیان کرد:" برایم عجیب نیست که راموس بخواهد از رئال مادرید جدا شود اما فکر نمی کنم که به باشگاهی در لالیگا برود چرا که 15 سال در رئال بوده و کاپیتان و نماد این تیم است و اگر بخواهد جدا شود به تیم بزرگ دیگری در خارج از اسپانیا می رود. پیوستن به بارسلونا؟ فکر نمی کنم که چنین اتفاقی رخ بدهد. کاملا غیرمحتمل است. مثل این است که تصور کنیم که پیکه به رئال مادرید می رود، تقریبا غیرممکن است."

4125