فدراسیون فوتبال، خبر محرومیت مربیان و واسطه ها را تکذیب کرد

فدراسیون فوتبال، خبر محرومیت مربیان و واسطه ها را تکذیب کرد

خبرگزاری فوتبالی- از دیروز خبرگزاری ها و سایتها از محرومیت چندین مربی و واسطه و دلال توسط کمیته اخلاق خبر دادند اما مثل اینکه این خبر صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد صدور احکام درباره برخی افراد و واسطه‌ها را تکذیب کرد و تاکید کرد:" با توجه به انتشار برخی اخبار کذب در تعدادی از رسانه‌ها و در سطح فضای مجازی در مورد  صدور احکام درباره برخی افراد و واسطه‌ها به اطلاع می‌رساند، هرگونه اطلاع‌رسانی جهت آگاه‌سازی اهالی ورزش صرفاً از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال خواهد شد و معتبر است. اخبار و پست‌های نامتعارف و تشویش کننده اذهان عمومی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مورد تائید فدراسیون فوتبال نیست."

برخی سایتها و خبرگزاریها و روزنامه ها ظرف دیروز و امروز خبرهایی منتشر کردند که چندین مربی در لیگ برتر و لیگ دسته اول و البته چندین دلال توسط کمیته اخلاق محروم شده اند. حتی برخی سایتها با اسامی اختصاری از آنها نام برده بودند که به راحتی حدس زده می شد منظورشان چه کسانی است. در هر حال فدراسیون فوتبال این نامها را تکذیب کرد تا نشان دهد که خبر باید از مبادی رسمی منتشر شود نه خبرهای درگوشی!

1111